donderdag 26 mei 2016

Bel me maar...



Mam, ik ga nu naar huis, het is al laat. Ik wil morgen uitgerust zijn voor de scan, weet je nog wel? Daarna kom ik weer terug. Ze knikt. "Is goed hoor". Ik kijk haar een moment aan en zeg dan ineens: Bedankt mam, bedankt voor alles. Je was een goede moeder. "Ja ja" zegt ze op fluistertoon en vervolgens: "Ga nou maar. Als er iets is, bel me dan maar" Okee, antwoord ik, tot morgen dan!
Don heeft koopavond gehad en blijft nog even: Ik kom er zo ook aan.
Ik ben thuis en moet de bedden nog opmaken, dat doe ik eerst en als ik terug beneden kom zie ik dat mijn telefoon knippert. Oproep gemist van Don. Ik bel hem terug. Ik kan niet geloven wat ik hoor..... Ik kom je ophalen, ma is net overleden.

Ik heb nu even geen woorden meer.....

9 opmerkingen:

  1. Lieve bon, heel veel sterke aan jullie allemaal.. Hoe snel kan het ineens gaan.. -×- Meike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve bon, heel veel sterke aan jullie allemaal.. Hoe snel kan het ineens gaan.. -×- Meike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pff Bon ik voelde 'm aankomen na je laatste even weg blog met je mams. Sterkte nu! Gecondoleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bonnie, Don en Ginny,
    Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder. Heel veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bonnie, Don en Ginny,
    Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder. Heel veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd.

    Ongelofelijk veel kracht en sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Bonnie en Don en Ginny
    Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder.
    Wij hebben hier dus ook even geen woorden voor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Bonnie, Ginny, Don, Mike, Nick en Joey, gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder en oma.
    Voor ons is ze lange tijd "buurvrouw Groenewout" geweest en altijd gebleven. We hebben veel goede, mooie herinneringen en er zijn kleine dingen die we nooit zullen vergeten. Vorige week zaterdag ben ik nog bij haar langs geweest om het bankje op te halen. Gelukkig heb ik toen nog even bij haar kunnen zitten en met haar gesproken. Heel waardevol en precies zoals ze altijd was: liefdevol en hoe ziek ze ook was, altijd belangstellend! Voor mij blijft ze "de buuf". Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke kus, Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje......even sprakeloos.......Lieve Don en Bon, heel veel kracht en sterkte toegewenst met het verlies van jullie (schoon)moeder.
    Liefs Kees en Mar

    BeantwoordenVerwijderen