zondag 6 maart 2016

Onderbroekenlol




Picture this....
Het kleinste inlegkruisje irriteert mijn huid al. Vandaar de suggestie om eens kraamverband te proberen, want dat is lekker zacht. Dat wel... maar het zijn complete matrassen en het gaat broeien. Probeer eens hydrofiele luiers of washandjes, die zijn ook zacht en daar kun je mee deppen -in plaats van een handdoek of papier gebruiken. Het is een ware zoektocht naar de meest comfortabele oplossing. Vrijdag heeft de oncoloog-verpleegkundige een incontinentie-pakket voor mij aangevraagd, misschien dat daar iets bij zit wat enigszins 'verzacht'. 
Afijn, gistermiddag werd een grote doos bezorgd. Opluchting nabij! -dacht ik nog. Echter...... zie hier wat het pakket bevat. Mijn toch al niet zo bescheiden, maar wel goed verhullende stoma ondergoed ligt er een beetje verloren bij. 
Vertel mij: hoe krijg ik dit materiaal er in vredesnaam ingepropt? En kan ik er dan ook nog bij lopen?
Hoezo "klein raakvlak" op mijn geïrriteerde huid? Of misschien moet ik er zelf vormpjes uit knippen? Leuke zondagsbezigheid ;-) En morgen dan maar even bellen met de leverancier of ze niet een alternatief kunnen bieden. 


2 opmerkingen:

  1. Pff wat een gigadingen! Heb je enig zicht op wanneer de bloedingen stoppen of gewoon niet zolang de bestralingen/chemo's er zijn? Hopelijk zijn er alternatieven? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff wat een gigadingen! Heb je enig zicht op wanneer de bloedingen stoppen of gewoon niet zolang de bestralingen/chemo's er zijn? Hopelijk zijn er alternatieven? ;)

    BeantwoordenVerwijderen